Home » FAQ
FAQ
Wij proberen om u op onze website zo goed mogelijk te informeren. Heeft u toch nog vragen? Op deze pagina vindt u alle informatie over bestellen, betaling, levering en verzending, retourneren en garantie, en contact opnemen.
Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen
Indien u wilt weten wanneer uw bestelling wordt geleverd, dan geldt altijd: Voor 16:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd. In de weekenden wordt niet bezorgd. Dit gaat in 99,8% van de gevallen goed. Heeft u voor 16.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag om nog een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 16.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag.
Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?
Indien u wilt weten wanneer uw bestelling wordt geleverd, dan geldt altijd: Voor 12:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd. In de weekenden wordt niet bezorgd. Dit gaat in 99,8% van de gevallen goed. Heeft u voor 12.00 uur besteld? U ontvangt dezelfde dag om nog een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 12.00 uur heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag.
Ik wil graag mijn bestelling retourneren
Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor aan de Corridor in Breukelen. Ons logistiekcentrum zit in op verschillende plaatsen in Nederland, neem eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. Uiteraard vergoeden wij ook de gemaakte kosten van de retourzending als de ‘fout’ aan onze kant ligt.
Neem voor retourneren altijd eerst contact op met [email protected]
Kan ik ook een offerte aanvragen?
U kunt bij ons terecht voor 1 doosje pleisters, maar ook voor de hele EHBO-voorziening voor uw organisatie. Wij leveren aan grote scholen, gemeenten, universiteiten, midden en klein bedrijf en multinationals etc. Indien u een offerte wilt voor een groter aantal koffers, dan kunt u deze indienen via ons contactformulier of via [email protected]
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen is zeer eenvoudig:
Door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop.
Door een e-mail te sturen naar [email protected] Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
Door te bellen naar +31 (0) 20 763 0686. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.
Is mijn bestelling gelukt?
Indien u een orderbevestiging heeft ontvangen, is de bestelling gelukt. Uw orderbevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Soms kan het voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail daar in zit. Zo niet, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog wijzigen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Indien het pakket al verzonden is, kunt u het product ruilen door het naar ons terug te sturen. Vanaf het moment dat het product arriveert heeft u 14 dagen de tijd om het product te ruilen.
Let op: alle producten dienen in dezelfde staat worden teruggestuurd als waarin u ze ontvangen hebt. In het geval u een product wilt ruilen komen de retourkosten voor eigen rekening. Tenzij de fout bij ons ligt natuurlijk.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij deze nog vóór verzending annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met de klantenservice op. Indien het pakket al verzonden is, dan treedt onze normale retourprocedure in werking.
Is het nodig om mij te registreren?
Nee, wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom is het niet nodig om te registreren voordat u een aankoop doet. U kunt wel tijdens het bestellen een account aanmaken waardoor u later uw bestellingen kunt inzien.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal of via Creditcard. Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje. Als u op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u gewoon bestellen. Wij versturen de bestelling direct en u betaalt de factuur achteraf, binnen 14 dagen.
Is BTW inbegrepen in de prijs?
Nee, aangezien we voornamelijk aan bedrijven en organisaties leveren, hebben we de BTW niet verwerkt in de prijs. U ziet tijdens het afrekenen wat het BTW bedrag is.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien u op een werkdag voor 12:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van bezorgdiensten. Alle producten op Veiligheidsmaster.nl hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij zijn er trots op dat we zeer gunstige verzendkosten hebben. Op Veiligheidsmaster.nl gelden de volgende verzendkosten:
Gratis verzending voor bestellingen boven € 75,-
Slechts € 5,75 voor bestellingen onder € 75,- (NL)
Alle op deze website vermelde prijzen zijn exclusief BTW.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met verschillende bezorgdiensten, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen. Het is niet mogelijk om een bezorgtijd af te spreken.
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
Helaas kunnen wij niet inzien wanneer onze bezorgdiensten uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan.
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als het pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met [email protected] .
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Nadat u uw order heeft geplaatst ontvangt u een Track & Trace e-mail. Heeft u voor 12.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 12.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag. Dit is een aparte e-mail van onze bezorgdienst die u ontvangt zodra uw pakketje is aangekomen in het sorteercentrum. In dit mailtje staat een link waarmee u de status van het pakketje kunt volgen totdat deze bezorgd is.
Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen?
Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen na het plaatsen van de order. Deze ook niet ontvangen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met [email protected]
Is de order wel geplaatst maar heeft u geen orderbevestiging of track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail of Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor aan de Corridor 14 te Breukelen. Ons logistiek centrum zit op verschillende plaatsen in Nederland, neem eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. Uiteraard vergoeden wij ook de gemaakte kosten van de retourzending als de ‘fout’ aan onze kant ligt.
Neem voor retourneren altijd eerst contact op met [email protected]
Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?
Wij van Veiligheidsmaster streven ernaar de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling toch onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via [email protected]
Er zit een productiefout in mijn bestelling, wat nu?
Wij van Veiligheidsmaster.nl streven ernaar de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn door een productiefout, neem dan contact op met de klantenservice. Indien u een foto van de fout opstuurt naar [email protected] , dan krijgt u van ons een nieuw product opgestuurd.
Kunt u het antwoord niet vinden?
Zijn uw vragen over uw bestelling niet beantwoord door bovenstaande uitleg? We helpen u graag! Neem contact op met de klantenservice via [email protected] of bel naar +31 (0) 20 763 0687.
Openingstijden klantenservice: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (CET).
Contactinformatie
Let op: Dit is geen retouradres.
Veiligheidsmaster.nl
De Corridor 14J
3621 ZB Breukelen
020-7630687
Algemeen – [email protected]
BTW NL820785040B01
KVK: 01153903
Belangrijke informatie
Veiligheidsmaster.nl
De Corridor 14 J
3621 ZB Breukelen
T: +31 (0) 20 – 7630687
M: [email protected]
KVK nummer: 01153903
BTW nummer: NL820785040B01